Satisfacția clienților, vânzări și practică de piață

Considerăm practicile loiale ca fiind singurele instrumente care ne pot ajuta să arătăm respect față de evoluția pieței și cerințele exigente ale acesteia. Ne respectăm concurenții și ne concentrăm în principal pe nevoile pieței. Vom fi mereu pregătiți să dezvoltăm noi servicii și abordări pentru a continua să fim unul dintre cei mai importanți furnizori de mobilitate din România.

Prin intermediul feedback-ului se transmit informaţii necesare proceselor de livrare, negociere, prestare servicii și se definesc strategii de abordare, se controlează intensitatea comunicării și fluxurile dintre diferite agenții / departamente implicate în întreg procesul evaluat.

Contribuind la îmbunătățirea calității serviciilor, începând de la supervizori, colegi, subordonați și clienți, se poate îmbunătăți evoluția culturii organizaționale care se bazează pe calitatea serviciilor oferite.

Feedback-ul clienților este o reflectare directă a experienței cu marca noastră. Nu există o modalitate mai bună de a afla mai multe despre clienții noștri și despre calitatea serviciilor oferite decât prin feedback-ul transmis. Cultura organizației noastre se bazează pe colectarea feedback-ului prin metoda NPS (scorul net al promotorului). Metoda NPS urmărește creșterea probabilității de a fi recomandat de către clienții noștri. Această metodă se remarcă prin adresarea unei singure întrebări cu posibilitatea de a aduce lămuriri sau detalii suplimentare (dacă este cazul).

Detractori: aceștia sunt clienții care sunt susceptibili să ofere o recenzie negativă, deoarece au indicat că au fost nemulțumiți de compania noastră.
Un scor NPS este compilat și calculat între -100 și 100.

Servicii de calitate pentru noi înseamnă nivelul de satisfacție a clientului.

La nivelul anului 2021 nu au fost înregistrate incidente de neconformitate privind oferirea de informații despre produse și servicii, incidente de neconformitate cu privire la comunicările de marketing. Produsele și serviciile noastre, prin natura activității, nu au impact direct asupra sănătății și siguranței consumatorului.

Siguranța Clientului

La nivelul anului 2021, nu au fost monitorizate auto din flota existentă din punct de vedere al clasificarii NCAP.

Realizăm intern un curs de conducere preventivă și, în 2021 , aceste cursuri au fostsusținute și în exterior pentru partenerii și clienții noștri, la cerere.